Tevredenheidsgarantie 

Wij willen ons continu verbeteren en vernieuwen. Daarom bieden wij onze opdrachtgevers een unieke tevredenheidsgarantie. Wij vinden namelijk dat al onze diensten op de tienpuntenschaal tenminste een 7 moeten scoren. Tijdens de evaluatie kunt u ons een punt geven voor de kwaliteit van:

  • ons voorstel
  • de uitvoering
  • de oplevering
  • onze communicatie
  • onze organisatie als geheel

Onze garantie

In het voorstel dat u van ons krijgt geven wij aan of deze tevredenheidsgarantie van toepassing is op de diensten die u bij ons afneemt. Krijgen wij een rapportcijfer dat gemiddeld minder dan een 7 scoort? Dan vinden wij dat onder de maat! Allereerst proberen wij natuurlijk alles in het werk te stellen om voor de kwaliteit van de oplevering alsnog een 7 te scoren. Bent u over onze oplossingen nog niet tevreden? Dan brengen wij niets in rekening!

Aanvulling op onze cursussen

1. Kennis blijft op peil

Wij hebben een bijzondere aanvulling op onze tevredenheidsgarantie wanneer u een cursus bij ons heeft gevolgd. Is namelijk de kennis die u tijdens een van onze cursussen hebt opgedaan, na een tijdje weggezakt? Dan nodigen wij u binnen één jaar na het volgen van de cursus graag uit om deze cursus opnieuw kosteloos te volgen. Een voorwaarde hierbij is dat u dan een collega meeneemt die deze cursusdag wel tegen betaling bijwoont.

2. Aansluiting bij verwachtingen

Mocht het zo zijn dat u aan het begin van een cursusdag merkt dat de cursus niet aansluit bij uw verwachtingen? Dan kunt u dit melden, naar huis gaan en uw cursusgeld gewoon terugontvangen.

Onze houding

Wij hebben een unieke houding! Onze medewerkers zijn namelijk altijd:

  • professioneel
  • vriendelijk
  • dienstbaar
  • open en respectvol
  • enthousiast en energiek
  • persoonlijk

Bovendien:

  • denken wij mee;
  • spreken en schrijven wij in heldere taal;
  • informeren wij tijdig;
  • komen wij afspraken na.
terug